Hej då Sydney

Igår var det mycket fixande och donande som stod på schemat. Rummet skulle städas och allt skulle packas. Sen ville vi även säga hej då till J&E en sista gång. Det är lite sorgligt att vi kanske aldrig mer kommer träffas men vi får ta och åka ner till Småland i sommar så vi kan hålla kontakten. 
 
På kvällen åt vi lyxmat med lax och klyftpotatis och sen tog vi en sista tur i Darling Harbour. Nu är det måndag morgon och klockan stod på 04.45 och om ett tag lämnar vi Sydney för gott. Då kanske uppdateringen blir lite dålig för jag vet inte hur mycket jag har tillgång till internet men jag ska försöka blogga så mycket jag kan om våra äventyr! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0